tirsdag den 13. maj 2014


Der var en af mine veninder der spurgte mig om jeg kunne brugte mit proteinpulver til proteindrikke. Der kan jeg svare nej, jeg bruger det ikke kun proteindrikke til efter min træning.  Jeg bruger det til efter min træning, smoothies og til når jeg skal bage! Jeg elsker virkelig det med at man faktisk kan bage en kage fx, uden det  behøver at være fyldt med sukker. Når jeg har cheat-day (syndedag), så synes jeg det er super fedt jeg kan bage en kage fx, og så vide det faktisk ikke er så usundt som det kunne have været. Man kan finde utrolig mange lækre opskrifter på nettet med proteinopskrifter. Det bruger det også i mine smoothies, rigtig lækkert. Jeg kan helt klart anbefale jer at prøve at finde nogle proteinopskrifter og smage dét i nu laver og ikke kun bruge det til proteindrikke.  Hvis I selvfølgelig har lyst :)


Ingen kommentarer: